AllToNokia

Witamy na stronie poświęconej tylko telefonom firmy NOKIA


#1 2012-01-06 21:36:09

MerlinPhantom

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-06
Posty: 9
Punktów :   
Model: 7230
Soft: V 09.83 RM-604
Operator: Plus

Regulamin serwisu AllToNokia.pun.pl

Regulamin forum AllToNokia.pun.pl 06.01.2012



§0. Przede wszystkim


1.    Administracja ma zawsze rację.
2.    Jeżeli Administracja nie ma racji: patrz punkt pierwszy.


§1. Zasady ogólne


1.    Na forum obowiązuje kultura i netykieta.
2.    Osoba wypowiadająca się na forum, zobowiązuje się przestrzegać niniejszy Regulamin.
3.    Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez jego użytkowników. Posty są pisane przez osoby odwiedzające forum, i to one odpowiadają za treści, które przekazują innym w swoich wypowiedziach.


§2. Zasady dotyczące rejestracji


1.    Zarejestrować może się każdy. Rejestracja jest darmowa.
2.    Rejestrując się na forum, zobowiązujesz się przestrzegać niniejszy Regulamin.
3.    Nazwa użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów, ani słów i zwrotów uznanych za niestosowne.
4.    Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
5.    W razie problemów z kontem, należy napisać na któryś z adresów:

MerlinPhantom:   merlinphantom {{{wiadomo_co}}} o2.pl
opisując zaistniałą sytuację i podając nazwę konta (login lub wyświetlaną nazwę użytkownika) oraz adres e-mail, na który konto zostało zarejestrowane.


§3. Zasady dotyczące gości


1.    Z forum można skorzystać bez rejestracji, jednak nie będzie można skorzystać z kluczowych funkcji forum.
2.    Wypowiadania się bez uprzedniego zarejestrowania administracja forum NIE przewiduje.


§4. Zasady dotyczące avataru / sygnaturki / podpisu / własnego tytułu


1.    Avatar przysługuje dopiero po napisaniu 5 postów.
2.    Avatar: szerokość nie może być większa niż 160 pikseli, wysokość większa niż 200 pikseli, a rozmiar większy niż 30kB.
3.    Sygnaturka: Maksymalne wymiary sygnaturki są określone w profilu (standardowo 255 znaków dla zwykłego usera). W sygnaturkach nie wolno umieszczać treści zabronionych przez prawo polskie.
4.    Podpis: Wielkość podpisu (włącznie z sygnaturką) ograniczona jest do wysokości bezwzględnej równej 120 pikseli. Stosowanie większego podpisu może skutkować nawet pozbawieniem prawa do jego posiadania.
5.    Własny tytuł: Własny tytuł przysługuje każdemu użytkownikowi.
6.    Avatar, sygnaturka i własny tytuł nie mogą zawierać bądź prowadzić do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc. Nie mogą również zawierać treści mylących, np. rang nienależących do danego użytkownika.
7.    Administracja forum zachowuje sobie prawo do modyfikacji bądź usunięcia avataru / sygnaturki / podpisu / tytułu użytkownika bez możliwości przywrócenia.


§5. Zasady dotyczące wypowiadania się

1.    Jeśli nie masz niczego miłego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
2.    Jeśli nie masz niczego konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się.
3.    Należy starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz pamiętać o interpunkcji - ułatwia to innym użytkownikom zrozumienie sensu wypowiedzi.
4.    Nie wolno:
1.    Obrażać, wyzywać, poniżać, naśmiewać się z innych użytkowników.
2.    Wypowiadać się w sposób naruszający obowiązujące normy społeczne.
3.    Wypowiadać się na tematy naruszające prawo.
4.    Wypowiadać się używając wulgaryzmów.
5.    Umieszczać materiałów bądź linków do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.
6.    Spamować:
1.    Nadużywać rozmiarów, typów i kolorów czcionki.
2.    Wypowiadać się na tematy nie związane z tematem wątku.
3.    Wypowiadać się jednym słowem lub jednym krótkim zdaniem.
4.    Podawać linków "poleconych": gier online, zarabiania online i innych.
5.    Bez powodu odkopywać starych wątków. (powyżej 2 miesięcy)
6.    Zamieszczać reklam stron i usług bez uzgodnienia tego z administracją.
5.    Wypowiedzi niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.

§6. Zasady dotyczące zakładania nowych wątków

1.    Aby przed założeniem nowego wątku dowiedzieć się czy taki już nie istnieje, należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki.
2.    Nowy wątek powinien zostać założony we właściwym dziale forum.
3.    Nowy wątek powinien posiadać jasny i czytelny tytuł. Tytuły "pomocy!!" czy "aiieee" są nieakceptowalne.
4.    Pierwszy post w nowym wątku powinien zawierać czytelną i przemyślaną wypowiedź.
5.    Nie wolno:
1.    Prowadzić dyskusji nie związanych z tematyką forum poza odpowiednim działem - Hyde Park.
2.    Zakładać "forumowych gier i zabaw" poza odpowiednią kategorią - Hyde Park.
3.    Zakładać wątków związanych z zarabianiem online i zbieraniem poleconych.
4.    Zakładać wątków związanych z reklamą stron i usług bez wcześniejszego uzgodnienia z administracją forum.
6.    Wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane bez możliwości przywrócenia.

§7. Informacje dotyczące administracji

1.    Porządek na forum pilnowany jest przez administrację forum - administratorów i moderatorów.
2.    Decyzje dotyczące działania forum należą do administracji forum.
3.    Decyzje dotyczące kwestii niesprecyzowanych w niniejszym regulaminie należą do administracji forum.
4.    Odwołanie od decyzji moderatora można składać do aministratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
5.    Pisząc na adres
MerlinPhantom:     merlinphantom {{{wiadomo_co}}} o2.pl

§8. Informacje dotyczące kar

1.    Użytkownicy łamiący regulamin zostaną ukarani.
2.    Możliwy wymiar kary to:
1.    słowne ostrzeżenie (najczęściej stosowana "łagodna forma karania użytkowników"),
2.    ostrzeżenie formalne ważne 2 miesiące (trzy takie ostrzeżenia to ban, również dwumiesięczny),
3.    odbierane praw do wypowiadania się na forum na czas określony (od kilku godzin do kilku dni),
4.    zawieszenie konta,
5.    ban (permanentny).
3.    O nałożeniu kary decyduje administracja.
4.    Odwołanie od decyzji moderatora można składać do administratora. Decyzja administratora jest ostateczna.

§9. Zasady dotyczące umieszczania linków

1.    Na forum panuje zakaz wstawiania tzw. ref-linków, czyli takich które dają jakiś profit wstawiającemu. Dotyczy to także podpisu i sygnaturki.
2.    Wszelkie linki prowadzące bezpośrednio do pobierania lub pośrednio (przez np. serwisy hostingowe) MUSZĄ KONIECZNIE zostać umieszczone w tagach.
3.    Tak jak treść postu tak i treści znajdujące się po drugiej stronie hiperłącza powinny być zgodne z prawem i umiarkowanie zgodne z moralnymi zasadami.


Nokia 6030/Sony Ericsson K310i/Sony Ericsson w595/Nokia 7230

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aaauni36.pun.pl www.cyber-swiat.pun.pl www.gra-metin2.pun.pl www.enemy.pun.pl www.se-k800i.pun.pl